17 Ekim 2016 Pazartesi

Ya Aşksa (What if) ?



Asıl sorumuz şu ;

Bir kadın ve bir erkek gerçekten arkadaş olabilir mi?


Film çağımızın yeni trendi olan sadece arkadaşız konusunu işliyor. Daniel Radcliffe deyince çoğumuzun aklına tabi ki Harry Potter geliyor. O kadar özdeşleştirmişiz ki çocuğu Harry Potter olarak bütün film ne zaman Alahomora deyip kapıları açacak diye bekledim durdum. Yok yani ben Daniel'i hiçbir şekilde ciddiye alamıyorum. Alamadığım için de filmden ne yazık ki keyif alamadım.


Türkçe'ye "Ya Aşksa" olarak çevrilmiş olan filmde Wallace 5 yıllık ilişkisini bitirmiş hatta o kız için Tıp fakültesini bırakıp yalnızlık havuzunda kendini oradan oraya atan biraz depresif bir karakterdir. Chantry ile tanıştıktan sonra gözlerinde kıvılcımlar çaksa, midesinde kelebekler uçuşsa da kızın bir sevgilisi vardır. Üstelik sadece arkadaş olabileceğini söylemektedir. Tabi ki hiçbir şey böyle masum ve arkadaşça gitmeyecektir.

Eğer boş vaktiniz varsa ve kafa yormadan izleyeyim diyorsanız bu filmi tercih edebilirsiniz. Aslında konu olarak güzeldi ama Daniel benim için olayı bozdu :) Çok durağandı ama müzikleri ve animasyonları baya iyiydi. Sadece onlar için bile izlenebilir.

Peki asıl sorumuza gelelim tekrar; sizce bir kadın ve bir erkek sadece arkadaş olabilir mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...