2 Mart 2015 Pazartesi

Şubat Ayı-Top 5


Herkese merhabalar... 
Yeni bir konsept ile karşınızdayım arkadaşlar. Her ay sizlerle top 5'ime giren konulardan bahsetmek istiyorum. Bunun içinde kitap, film, müzik, günlük hayattaki olaylar ya da bu konular dışında sizlerle de paylaşmak istediğim şeyleri yazacağım. Şubat ayı yeni bitmişken ve ben böyle bir yazı konseptine başlamak niyetindeyken çok güzel oldu. 
O zaman haydi başlayalım;



1) Birinci sırada bir kitap var; Fi-Azra Kohen. Kesinlikle çok sevdim ve bu ay sadece onu okudum diyebilirim. Bitmesini hiç istemedim, karakterlerle arkadaş oldum. Kitap hakkındaki yazımı da buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.Serinin ikinci kitabı "Çi"ye de sonunda kavuştum, bakalım Mart ayı favorilerime girebilecek mi?


2) Şubat ayını sallayan meşhur Grinin Elli Tonu filmini artık duymayan kalmadı. Ben de merak edip izleyenlerdenim. Fakat ne yazık ki filmi çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Ama müzikleri... Ah o müzikler... İşte onlar harikaydı. Ve onların arasında sevdiğim bir tanesi var ki, tek kelimeyle bayılıyorum.....


3) Şubat ayı favori dizim ise tabi ki Sex and the City. Kaç defa baştan başlarım izlemeye bilmiyorum ama gerçekten çok eğlenerek ve bol bol gülerek izliyorum.
Bazı diziler eskidikçe değerlenir :) 


4) Biz kitap severlerin bir tutkusu vardır; KAHVE. İşte tam olarak istediğim ve ne zamandır kavuşma hayalleri kurduğum kahve makinesine erkek arkadaşım sayesinde kavuştum. Ona ne kadar teşekkür etsem azdır, beni o kadar mutlu etti ki, Canım benim... Makineyle de aşk yaşadığım doğrudur...:)


5) Beşinci sırada ne yazık ki sevdiğim bir şey olmayacak. Kadın cinayetleri gün geçtikçe azalması gerekirken artıyor. Artık haberleri izlemek istemiyorum. O kadar üzülüyorum o kadar canım acıyor ki. Özgecan Aslan cinayeti ve binlerce Özgecan için susmayalım, unutmayalım ve unutturmayalım diyorum. Bende bir kadınım ve sokakta rahatça gezmek, istediğimi giymek, gece geç saatlerde evime taksiyle,dolmuşla yada otobüsle dönebilmek istiyorum. 
Mekanın cennet olsun Özgecan... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...