17 Ocak 2015 Cumartesi

Mim / Sosyal Medya Tag


Naz'lı Kitaplık beni güzel bir etkinliğe mimlemiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum :) Naz'lı Kitaplık blogunu takip etmeyi unutmayın sakın ;) 

Facebook Sorusu: Herkesin sana okuman için baskı yaptığı bir kitap?
- Ben baskı altında hiçbirşey yapamam arkadaşlar :) Hele birilerinin illa oku oku diye tutturduğu kitapları hiç merak etmem :) Hiç aklıma bir şey gelmiyor ama sanırım Julia Quinn kitaplarını oku diye baya kişi tavsiyede bulundu fakat ne yazık ki bir türlü elim gitmedi, belki bir gün diyelim :))



Tumblr Sorusu: Sen okuduktan sonra popüler olan bir kitap?
- Sabahattin Ali-Kürk Mantolu Madonna. Evet bu kadar yaşlıyım diyormuşum :)) Abartmıyorum ben bu kitabı okumamın üstünden rahat 8-9 yıl geçti. O zamanlar bir hocamın önerisi üzerine neredeyse 3-4 kitapçı gezip en sonunda kuytu köşede bir yerde bulmuştum. Daha sonra herkese bak bu kitap çok güzel oku mutlaka dediğimde kimsenin umrunda olmamıştı. Sonra bir baktım yıllar sonra çoksatanlar listesine girmiş. Sonunda bir şekilde herkes tanıştı bu kitapla :))


MySpace Sorusu: Beğenip beğenmediğini hatırlamadığın bir kitap?
- Yine bir çocukken okunmuş kitap örneği vereyim Lesley Lokko-Acı Çikolata. İsminden ve cisminden dolayı alıp okuduğum ama şu anda hakkında en ufak bile birşey hatırlamadığım kalın bir kitap. Sanırım güzeldi ya :/ Okuyanlarınız varsa yorum yazarsa güzel olur aslında :)



YouTube Sorusu: Filme çevrilmesini istediğin bir kitap?
- John Verdon-Şeytanı Uyandırma. Bence iyi oyuncularla filme çekilirse güzel olabilir. John Verdon'un bütün kitapları film olabilir bence. 

Goodreads Sorusu: Herkese önerdiğin bir kitap?
- Nikos Kazancakis-Zorba. Kesinlikle herkesin okuması gereken yegane kitaplardan biri. Tavsiye ederim..


Bende Kitaptan Bayan, Okuma Köşem ve Kitap Tutkusu'nu mimliyorum. 

Sevgiler...


2 yorum:

  1. Mimlediğin için çok teşekkür ederim :) Umarım kısa sürede cevaplayabilirim...

    YanıtlaSil
  2. İki mimi de bir arada yaptım. Teşekkür ederim :)

    http://kitaptutkum.blogspot.com.tr/2015/01/iki-mim-bir-arada-kendi-kitabn-kendin.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...