8 Ocak 2015 Perşembe

Etkinlik / Şimdi Mevsimi


Tam bir kış insanı olarak böyle bir etkinliğe mimlenmek çok hoşuma gitti. Kesinlikle büyük bir keyifle yapacağımı düşünüyorum. Öncelikle beni bu etkinliğe mimleyen "Kitap Sandalı"na teşekkür ediyorum. Artık sorulara geçmek için can atıyorum. Haydi başlayalım ;


1. Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?

- Aslında yok diyebilirim. Yanı belirli bir kitap yok :) Yazın daha çok eğlenceli, sıkıcı olmayan kitapları okumaya çalışırım ama kışın tam tersine sıkıcı, gıdım gıdım ilerleyen, her cümlede durup düşünmemi sağlayacak, psikolojik ve felsefeye yakın kitapları tercih ederim. Kış beni çok melankolik yapıyor azizim :)

2. Kapağı mavi olan bir kitap?

- Direk kitaplığımdaki Can Yayınevlerine ait olan taaa ne kadar zaman önce almış olmama rağmen bir türlü elime almadığım kitap geldi aklıma:
Michel Pastourea- MAVİ Bir Rengin Tarihi.
İnşallah bu yıl okurum :)

3. Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?


- Bunun için Harry Potter serisini kullanırdım. Gözümüz gönlümüz açılsın değil mi ama :)

4. Kış tatili için mükemmel olan bir kurgusal dünya?


- Kurgusallık ve kış denilince aklıma tek birşey geliyor ; Winter is coming!
George R. R. Martin-Taht Oyunları Serisi

5. Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?

- Fang ailesiyle giderdim, eğlencenin en üst noktası artık :)

6. Bu sene için listende olan bir kitap?

- Akilah Azra Kohen-Fi. 

Gerçekten çok merak ediyorum. En kısa zamanda alıp okuyacağım.

7. Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?


- Kahve (White chocolate Mocha olursa hele oh tadından yenmez:)), öyle belirli bir atıştırmalığım yok ama tarçınlı kurabiyelere asla hayır diyemem. Filme gelirsek önümdeki birkaç haftalık tatilde ben de Hobbit serisini izlemeyi planlıyorum. 

  • Ben yaparken keyif aldım umarım sizinde hoşunuza gider diyerek bende sizleri mimliyorum:

Çay Geçen Hanı
Kekhamurunun Kitaplığı
Rüya Kitaplık
Kördüğüm Hayaller


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...