15 Aralık 2014 Pazartesi

Film Molası / John Wick

Herkese kocaman sevgiler. Bugün sizlerle dün izlediğim ve bu sıralar herkesin konuştuğu meşhur film "John Wick" hakkında kısa bir yazı yazacağım. Hala izlememiş olup izlesem mi acaba diye kararsız kalan arkadaşlara da yardımcı olacağını düşünüyorum. İzleyen arkadaşlar ise tabi ki yorumlarıyla duygu ve düşüncelerini paylaşırsa daha da güzel olur. O zaman daha fazla uzatmadan filmden bahsedelim;


Yönetmen : David Leitch, Chad Stahelski

Oyuncular : Keanu Reeves, Michael Nyqvist, Alfie Allen

Tür : Aksiyon, Gerilim

Ülke : ABD

Imdb : 7.7/10

Yapım Yılı : 2014

Bütçe : 20.000.000 $

Vizyon Tarihi : 28 Kasım 2014

Süre : 1s 41dk


Filmin Konusu:

John Wick emekliye ayrılmış bir tetikçidir. Hatta lakabı "Öcü" dür. Bir kadına aşık olduktan sonra bütün işini bırakmış, normal bir hayat sürdürmeye başlamıştır. Ta ki karısının ölümüne kadar... Karısı arkasında bir köpek bırakmıştır. Artık onun hayatında iki değerli şey vardır; biri arabası, biri de köpeği. 

Fakat bir gün ünlü bir Rus mafyasının oğlu (John Wick'in daha önce onlar için çalıştığı mafya) John Wick'in evini basar, arabasını çalar ve köpeğini öldürür. Bunun üzerine John Wick intikam için eski hayatına geri döner. Artık kaybedecek hiçbir şeyi kalmamıştır çünkü. 

Ve gerilim başlar...






Yorum:

Sever miyim yoksa sevmez miyim diye çok kararsız kalmama rağmen erkek arkadaşımın ısrarları sonucunda gittiğim bu filmde zamanın nasıl geçtiğini hiç mi hiç anlamadım. Öyle bir gerilim vermişler ki bir dakika bile rahatlayamadım. Hep şimdi ne olacak, of inşallah adama bir şey olmaz diye diye öldüm bittim :) Köpeğin öldürülmesiyle ne kadar üzüldüğümü tahmin edersiniz... İşin içinde kaybedilmiş bir aşk olunca insan neler yapmaz ki... John Wick, ön planda gerilimin arka planda büyük bir duygu yoğunlunun olduğu gerçekten harika yapılmış bir film. Hiç ama hiç sıkılmadan aksiyon filmi izlemiş olmama çok şaşırdım. Kesinlikle ön yargılı olmayın, çünkü film harika... Mutlaka izlemelisiniz, şiddetle tavsiye ederim :) 

"Aksiyon filmlerinin duygusal yönün olmasını seviyorum. 
Sadece şov olmaktan çıkıp bir hikaye anlatıyor."
Keanu Reeves

5 yorum:

  1. Bende geçen hafta izledim gerçekten çok güzel bir film ama filmden çıktıktan sonra etkisi uzun sürmüyor.

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda izleyeyim öyleyse, okurken bile heycan yaptım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim, çok güzeldiii :)

      Sil
    2. Canim biralikbalik@gmail.com adresinden ulasabilirsin :)

      Sil
  3. kenanı çok severiim izlicem vizyonda üşendim valla :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...