12 Aralık 2014 Cuma

Book Sacrifice Tag



Herkese selamlarrr... 
Bu hafta ne kadar verimli bir hafta oldu benim için, bol bol yazılar yazabildim. Nasıl mutluyum anlatamam. Ve haftanın son gününde yine bir bloggercan tarafından mimlenmişim. Sevgili "Kronik Okur" -bu arada blogun ismini çok beğeniyorum :)- çok güzel bir tag hazırlamış. Yabancı bloglardan görüp bu tagi çevirmiş. Öncelikle ellerine ve yüreğine sağlık diyorum. Daha sonra da "Kronik Okur"u mutlaka takip etmenizi tavsiye ediyorum. TIK TIK! Tag benim çok hoşuma gitti, çok yaratıcı ve son zamanlardaki en keyifli etkinliklerden biri -benim meşhur keçili tagim dışında tabi ki :))- 


O yüzden hemen başlamak için sabırsızlanıyorum :

1) Aşırı abartılmış bir kitap: Bir Zombi Kıyameti ile başlıyoruz! Bir kitapçıdasınız, dolanıyorsunuz ve BAM! ZOMBİ İSTİLASI! Ve bir anons duyuyorsunuz. "Ordu zombilerin tek zaafının aşırı abartılmış kitaplar olduğunu keşfetti." Hayatta kalmak için karşındaki zombiye herkesin öve öve bitiremediği ama senin hiiç beğenmediğin bir kitap fırlatacaksın. Hangisi?

ahahaha. Şimdi hazır olun :) Bir zombiye gerçekten bunu atardım :) Bu kitabın neden bu kadar sevildiğini bir türlü anlamamıştım. Aldım ama sadece yarısına kadar okuyabildim, ki zaten kişisel gelişim kitapları o kadar da hoşuma gitmiyor. Pek övülecek kadar bir numarası da yok bence, sadece isminden dolayı insanların ilgisini çekti. O yüzden John C. Parkin - S*ktir et :))) 



2) Bir devam kitabı: Kuaförden bomba bir saç kesimiyle yeni çıktınız ve BAM! Sağanak yağmur! Kendini korumak için şemsiye olarak kullanacağın devam kitabı hangisi?

Şöyle bir şey var ki, saçlarım benim her şeyim :) Kaldı ki kitap ne kadar korur yani :) Üstelik ben en son seri kitabı okuduğumda daha lisedeydim ve Alacakaranlık serisiydi. O kadar bıktırdılar ki bu seriden sanırım onlardab herhangi bir tanesini kullanırdım.


3) Bir klasik: Derstesiniz ve Edebiyat hocanız klasiklerin dünyayı değiştirdiği, edebiyatın adeta evrim geçirmesine sebep olduğuyla ilgili zırvalıyor. Gerçekten acayip bunaldınız ve klasiklerden birini alıp tam suratının ortasına fırlatacaksınız. Çünkü bu kitap gerçekten salakçaydı ve bütün sınıfa nasıl hissettiğinizi göstermek istiyorsunuz. Hangi klasik?

Offf offf :) Bir edebiyat öğrencisi olarak bu soruya nasıl cevap vereceğimi bilemedim. Pasaparola :)))


4) Hayatının en az favori kitabı: Kütüphanede takılıyorsunuz ve BAM! BUZUL ÇAĞI! Dünya hızla donuyor ve hayatta kalmak için tek şansınız bir kitap yakmak! Yakmaktan asla pişman olmayacağınız, hayatınızın en az favori kitabı hangisi?

Judith Mc Naught-Sana İhtiyacım Var. ÖF ne sıkıcıydı ya :) 


                                                        

Ben de Yorum Cadısı, Rüya Kapanım, Öz'ün Kitap Tutkusu bloglarını mimliyorum.
Haydi kolay gelsin canlar :)

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ahahaha teşekkürler :) aslında daha neler yazasım geliyor da biraz daha ciddileştiriyorum :))

      Sil
  2. Teşekkür ederim mm için ben de yapacağım haftasonu. Okurken aklıma gelmedi hiç ya biraz düşüneyim ben :))

    YanıtlaSil
  3. Sorular çok hoş ya, S*ktir Et ne isabetli olmuş :))
    En kısa zamanda yapacağım teşekkürler ^^ ♥

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler mimlediğin için :) Ben de diyorum ki bu tagin ismi çok tanıdık... Meğer ben bunu daha önce yapmışım :D Oturup düşünmeye de başlamıştım hangi kitapları seçsem diye :D
    http://yorumcadisi.blogspot.com.tr/2014/07/etkinlik-kitap-mimi-book-sacrifice.html

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blog keşif etkinliği yapıyorum.daha fazla kişiye ulaşmak için bloğunda yayınlarsan sevinirim sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, bir kütüphane daha buldum mutluyum, görüşmek üzre :) Ve cevaplar çok hoş :)

    YanıtlaSil
  7. ay bak ben anayurt otelini atardım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...