28 Kasım 2014 Cuma

Mim: The Ultimate Book Tag


Selamlar dostlar... Öncelikle bir süredir kitap incelemesi yapamadığım için kusura bakmayın demek istiyorum. Yine bir mim ile buralardayım. Mimlendiğim zaman mutlaka yapmaya çalışıyorum ve gerçekten mutlu oluyorum bunu yaparken. Bu sefer de sevgili "Naz'lı Kitaplık" beni mimlemiş, kendisine çok teşekkür ediyorum :) Severek takip ettiğim ve her seferinde dil çıkardığı fotoğrafıyla beni gülümseten Naz'ı mutlaka takip edin, pişman olmazsınız. Tık tık ! Ayrıca bu güzel mimi Türkçe'ye çevirip bizlere sunan ve mimi başlatan sevgili "Kronik Okur"a da emeğine sağlık diyorum.

Haydi başlayalım:





































1. Arabada kitap okurken rahatsızlanır mısın?


Bazen evet, bazen hayır. Sağlık durumlarıma ve rahat olup olmadığıma bağlı sanırım. Bazı zamanlar kitap bitiriyorum arabada, bazı zamanlar da aynı sayfayı 5 kere de okusam anlayamıyorum.


2. Hangi yazarın tarzı tamamen senlik ve neden?

Mine Söğüt ve Ece Temelkuran. İkisi de çok sevdiğim ve okumaktan çok keyif aldığım yazarlardır. Özel bir sebebi yok, zaten ikisi de tamamen farklı tarzlara sahip kişiler :)


3. Harry Potter serisi mi yoksa Alacakaranlık Efsanesi mi? Cevabını desteklemek için 3 sebep belirt.

Harry Potter tabi ki.

-Bizim zamanımızda Alacakaranlık mı vardı?

-Hep büyücü olmak istemişimdir.

-Ron çok komik değil mi?



4. Kitaplarını koklar mısın?

Evet koklarım. Ama özellikle yeni alınmış kitap kokusuna bayılırım. Bir kaç kere bu yüzden dalga konusu bile olmuşluğum var :(

5. Kitaplığındaki en ince kitap hangisi?

95 Sayfa ile Sadık Hidayet-Kör Baykuş. Kısa ama etkili bir kitap.

6. Kitaplığındaki en kalın kitap hangisi?
820 sayfa ile Philippa Gregory-Boleyn Kızı.

7. İyi bir okuyucu olduğun kadar iyi de bir yazar mısın? Geleceğinde yazarlık görüyor musun?

Hep yazar olmak istemişimdir. Ama o kadar da iyi yazdığımı düşünmüyorum :( Keşke yazabilsem.

8. Daha önceden okuyup da nefret ettiğin bir kitabı hediye verecek olsaydın, hangisi olurdu?


Sanırım sınavlar için zorla okumam gereken kitapların hepsi :) Ama şu son zamanlarda Gertrud von Le Fort-Die Letzte am Schafott.....

9. Harry Potter ya da Açlık Oyunları'na benzeyen ama daha az bilinen bildiğin bir seri var mı?

Pek seri kitabı okumadığım için bir şey diyemeyeceğim ama aklıma ilk olarak Taht Oyunları geldi.

10. Zombiler mi vampirler mi?

Tabi ki vampirler :)


11. Son olarak: Komple aşk romanı mı yoksa biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyonlu romanlar mı?

Biraz aşk sahneleriyle harmanlanmış aksiyonu bol romanlar daha keyifli benim için. Vıcık vıcık aşk olaylarını hiç mi hiç sevmiyorum.




Bende; Nora'nın KitaplığıBEYAZ KİTAPLIKBurchin's! _ ❤ GECE KÜTÜPHANESİ ❤ _ ! bloglarını mimliyorum. Kolay Gelsin canlarrr :)




3 yorum:

  1. Başta yazdığın yazı çok mutlu etti beni çok teşekkürleer :D Ayrıca yaptığın için de teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkurler en kisa zamanda mimi cevaplayacagim sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Kitabın sarı yapraklısı, saman kağıdı oluyrdu galiba olması gerek, beyaz kağıda basılanlar olmuyorr. :))) Son soruya verdiğin cevapta çok politik olmuş :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...