27 Kasım 2014 Perşembe

Mim: Kendime Ayırdığım Zaman





Selamlarrr...
Hazır bugün itibariyle sınavlarımı bitirmiş, bilgisayarımı kucağıma almış, kendimle baş başa kalmışken "Rüya Kapanım" blogunun sahibi "Bir Ankaralı" tarafından mimlendiğimi gördüm. Çok sevindirik oldum. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Ayrıca ilk mimi hayırlı uğurlu olsun diyor, blogunun da daimi ve bol bol mutluluk dolu olmasını diliyorum. "Rüya Kapanım" bloguna ulaşmak için de hemen tık tık!

Haydi bakalım başlayalım bu eğlenceli mime;





1.yalnızken ne izler veya ne okursun?

Genellikle dizi izlerim. Yeni gelmiş bir bölüm yoksa da "Friends" dizisinin herhangi bir bölümünü açar izlerim :) Çok nadir film izlerim, film kültürüm pek yoktur ne yazık ki. 
Ne okurummm hmmm ya blogları gezer ilgimi çeken yazıları okurum ya da o sıralar hangi kitabı okuyorsam ona kaptırır giderim kendimi saatlerce.

2.kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin??

Tabi ki pijama :)

3.me-time güzellik ürünlerin nelerdir??

aaa bu kısım benim için çok önemlidir. Eğer çok havamdaysam kendi ellerimle maskeler hazırlarım, yada hazır maskelerden kullanırım. Tonikler, kremler ohoo bir sürür şeyle kendimi şımartırım.

4.aktüel en sevdiğin ojen hangisidir?

bordo ojem, yada on saat uğraşarak yaptığım french vazgeçilmezlerimdir.

5.kendine ayırdığın vakitte ne yer ne içersin??

Kahvedir koladır cipstir çikolatadır, yani zararlı ne kadar şey varsa yerim içerim. 

6.aktüel en sevdiğin mum?

Yahu ben şu mum olayına bir türlü ısınamadım. Devamlı ya devrilirse ya yangın çıkarsa düşüncesiyle kendime eziyet ediyorum. O yüzden elektrikler kesilmedikçe mum yakmam, yaktırtmam.

7.yalnızken dışarıda da vakit geçirir misin?

Mecbur kalmadıkça hayır. Çok sıkıcı ya. Tek başına kitap okuyup kahve içen insanlara çok özeniyorum ama asla yapamıyorum.

8.tek başına sinemaya film izlemeye gider misin?

Hiç gitmedim ama gidebilirim de neden olmasın. 

9.en sevdiğin onlıne-shop?

Babil, Idefix, Trendyol en sevdiklerimdir. 

10.eklemek istediğin bir şey var mı? kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın??

Boşlukta dalgalanıyorum :) Düşünüyorum, düşünüyorum ve yine düşünüyorum.


Bende sevgili Kristal Kitap, Kitap Kokusu ve İlle Kitap bloglarını mimliyorum.
 Kolay gelsin canlar :)

6 yorum:

  1. Selaaam,seni mimledim,bakarsan sevinirim :D http://nazlikitaplik.blogspot.com.tr/2014/11/mim-ultimate-book-tag.html

    YanıtlaSil
  2. maskeyle mi izliyooon firiendsiii :)

    YanıtlaSil
  3. hangi mimi yapcektim gelcam yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. link vermiştim aslında ama yine yazayım : http://partofthebook.blogspot.com.tr/2014/12/ikisi-bir-arada-mim.html

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...