3 Ekim 2014 Cuma

"Yağmurun Dünyası"ndan hediyem geldii....


Merhabalarrr bugün çok mutluyum çünkü hediyem geldiiii... Bu kadar hızlı elime geçeceğine gerçekten hiç ihtimal vermezdim. Çoo...k şaşırdım ve bir o kadar da mutlu oldum. Biliyorsunuz ki bir süre önce blogumda bir tablo çekilişi yazısı paylaşmıştım. Sevgili "Yağmurun Dünyası" blog sahibi Alev'den ayın 1'inde bu çekilişi kazandığıma dair bir mail aldım ve bugün tablom karşımda duruyor. Kendisine bu güzel hediye için çok teşekkür ederim. 
Tabloya tam anlamıyla BA-YIL-DIM... 
Aynı zamanda bu çekilişin sponsoru Atlantis Tablo'ya da çok teşekkür ediyorum. Beni çok mutlu ettiniz.
Sizi Seviyorum :)

2 yorum:

  1. Güle güle kullan tablonu. ^_^
    Ve seni Book Challenge Tag etiketinde mimledim. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...