12 Eylül 2014 Cuma

Dizi Molası / Yeni cadılar dünyası "Witches of East End"


Selamlar... Hep kitap olmaz biraz da izlemek lazım değil mi? İşte bu sefer bir dizi yazısıyla buradayım. Sonbaharın güzelliğiyle benim için dizi ve film sezonu açılmış oldu. Bu mevsimde en sevdiğim şey cips, kola ve dizi üçlüsüdür. Diyet miyet yalan oldu ne yalan söyleyeyim :) 

Evet işte bu yazımda bu günlerden izlemekten en çok keyif aldığım diziyi sizlerle paylaşmak istedim. Dizimizin adı "Witches of East End". Melissa de la Cruz'un "Witches of East End" adlı kitabından uyarlanmış olan bu dizinin türü adı üstünde cadılar, doğa üstü güçler ve fantastik olaylardan meydana geliyor. Eee bir kitap uyarlaması olur da kitabı okunmaz mı, tabi ki okunur. En kısa zamanda kitabı da temin edip onunla ilgili bir yazı da hazırlamayı planlıyorum. Amerikan yapımı dizi şu anda 2. sezonu ile devam etmektedir. Her bölüm yaklaşık 40-45 dakika arasında sürüyor. 

Ben bu diziye BA-YIL-DIM. Zaten bu tarz dizileri yıllardır izlerim. Vampirler, kurt adamlar, cadılar ve şekil değiştirenler gibi türlü doğaüstü varlık hakkında gereksiz bir sürü bilgiye, birikime sahip biri olarak söylüyorum ki cadıların konu olduğu diziler arasında benim en beğendiğim ikinci dizi oldu. Birincisi "Amerikan Horror Story: Coven" dı tabiki. Ah o nasıl harika bir sezondu Allahım. Hala izlemeyen varsa her şeyi bir tarafa bıraksın açsın onu izlesin. 

Bu dizi de her bölümüyle seyircide merak uyandırıyor. Ben izlerken karakterler ve olaylar üzerinde yorum yapmayı çok seven biri olarak bu dizide bana puzzle gibi geldi. Benim düşüncem şu ki, bu diziyi çoğunlukla kızlar izleyecektir. Hem karakterlerin kadınlardan oluşması hem de cadılığın genellikle kadınlara yakıştırılmasından dolayı bizlere daha çok hitap etmektedir. Bu nedenle bu tarz dizilerden ve filmlerden hoşlanıyorsanız, hemen başlayın, hep beraber izleyelim, yorumlaşalım :)

Peki söyle bakalım neymiş bu öve öve bitiremediğin dizinin konusu diyorsanız 





Dizimizin ana karakterlerini Julia Ormond, Madchen Amick, Jenna Dewan-Tatum ve Rachel Boston oynamaktadır. 




Joanna Beauchamp bir cadıdır ve iki kız annesidir. Joanna, aniden kediye dönüşebilen kız kardeşi Wendy gibi lanetlenmiştir. Kızları defalarca ölmüş ve onları defalarca yeniden doğurmak zorunda kalmıştır. En sonunda onları korumak için çözümü cadı olduklarını söylemeyerek bulmuştur. Her şey güzel giderken birden Joanna kılığına girmiş bir şekil değiştiren kızları ve Joanna'yı öldürmek için ortaya çıkar. Kim olduğunu ve neden böyle bir şey yaptığını bilmeyen Joanna, Freya'nın nişanında Ingrid ve Freya'ya cadı olduklarını itiraf eder. Ve bununla birlikte olayların boyutu ve kızların hayatları değişmeye başlar. Aşklar ve entrikalar da diziye farklı bir hava katmıştır. Dizi içindeki flashbackler de, olayları daha iyi anlamamıza yardımcı olmaktadır. 

Ben hiçbir bölümde sıkılmadım ve keyifle izledim. Herkese tavsiye ederim:)





 Keyifli Seyirler 

1 yorum:

  1. aklıma düşürdün iyi mi! ama önce şu 2 broken girls ü bitircem.bundan sonra ona başla.Şirin bi dizi o :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...