18 Ağustos 2014 Pazartesi

Etkinlik / İçimizi Hüzne Boğan Kitaplar



İşte sevgili Kristal Kitap'ın yeni bir etkinliğiyle buradayım. Onun sayfasına ulaşmak için hemen tık Evet bu seferki konumuz "İçimizi Hüzne Boğan Kitaplar" mış. Aslına bakarsanız ben bu tarz kitapları pek okumayı sevmem. Kitap okurken ağlamak yerine film izlerken ağlamayı tercih ederim -cümlem ne kadar tuhaf olsa da başka türlü anlatamadım:)- Biraz düşündüm ve gerçekten aklıma çok az sayıda kitap geldi. Bende elimden geldiğince içimi hüzne boğup, beni daralttıkça daraltan kitaplardan bazılarını sizlerle paylaşacağım.



Yaz - Kürşat Başar

Son zamanlarında en çok satanlarından biri olan Kürşat Başar'ın Yaz adlı romanı beni hüzünlendirmedi desem yalan olur. Öyle çok sıkıntılı bir kitap değil ama kahramanın aşkı ve kimlik arayışı çok güzel anlatılmıştı. Kürşat Başar'ın bu kitabı gerçekten emek emek, özene bözene yazdığı çok açık. 
Kitapla ilgili yazımı okumak isterseniz de buyrun...



Jan-Philipp Sendker - Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler

Bu kitabı okumak gerçekten zordu benim için. Hatta şu yazıyı yazarken bile aklıma gelince kendimi yine kötü hissettim. Gerçekten çok etkileyici bir aşk hikayesi... Julia'nın babası ortadan kaybolduktan sonra annesi, Mi Mi adında bir kadından gelmiş yıllar öncesine ait bir mektup bulur. Bunun üzerine Julia babasının geçmişini öğrenmek için Mi Mi'nin yaşadığı yere gider ve orada bir adamla karşılaşır. Adam babasının arkadaşıdır ve babasının hikayesini Julia'ya anlatmaya başlar. Babasının küçük yaşta kör olduğunu ve bir kıza aşık olduğunu öğrenir. Bu aşkın büyüsü ve harikalığı Julia'yı çok etkiler, tabi bizi de...


Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna

Bu kitap anlatılmaz yaşanır. Ben böyle bir aşk hikayesi görmedim, böyle bir tutkuyu tatmadım. Yıllar önce taa lise yıllarımda okuduğum bu kitabı hala çok satanlarda gördükçe çok mutlu oluyorum. Çünkü gerçekten herkesin okuması gereken harika bir roman. Rasim'in ölmek üzere olan iş arkadaşı Raif Bey'in defterini -Raif Bey yakmasını istemesine rağmen- okumaya başlar ve Raif Bey'in akıl almaz tutku dolu aşkıyla karşı karşıya kalır. Veee hikaye başlar...




KEYİFLİ OKUMALAR....

1 yorum:

  1. Sende bendensin o zaman. :D Bende kitap okurken ağlamaktansa film izlerken şapır şupur ağlamayı tercih ediyorum -hoş çokta film izlediğim söylenemez ama işteee... :D

    Kitaplarını da listeme ekledim. :) Bu kitaplardan uzak duracağım. :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...